Identitate Vizuală – cărţi vizită,foi cu antet,flyere,mape,etc.

identitate vizuala

IDENTITATE VIZUALĂ


Putem compara conceptul de identitate vizuală / corporativă cu propria noastră identitate şi anume particularităţile ce ne diferenţiază de ceilalţi. Ceea ce ne menţine individualitatea sunt caracterul şi personalitatea, pe care le exprimăm prin modul în care vorbim, ne comportăm şi chiar prin ceea ce purtăm.

În mod similar, o afacere se distinge prin imaginea pe care o prezintă publicului, cărţi de vizită, foi cu antet, flyere, broşuri, mape, brelocuri, etc. Este o formă de exprimare fizică a brand-ului unei companii, o extensie a valorilor deja exprimate prin modul de comunicare şi comportament, ce are ca scop menţinerea imaginii unei afaceri

IDENTITATE VIZUALĂ / CORPORATIVĂ EXPRIMĂ PERSONALITATEA BRAND-ULUI DVS. ŞI VĂ DIFERENŢIAZĂ DE CONCURENŢĂ.


Societatea în care trăim se mişcă într-un ritm alert iar consumatorul are nenumărate opţiuni. Pentru a îşi face cunoscută prezenţa în piaţă,o companie are nevoie de o strategie bine gândită. Există motive întemeiate ce susţin că o identitate corporativă potrivită ajută la îndeplinirea obiectivelor.